jonsens

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

jag känner redan, efter tre dagar, att det är för mycket..

Av jonna sköld - 22 augusti 2011 21:05

är trött konstant och känner mig deprimerad HELA tiden.. känner inte igen mig själv längre.. 


depptext ? svaret är nog tyvärr ja.. inte mycket att göra åt just nu. mina vänner och nya klasskompisar får stå ut med att jag är lite deppig i några dagar. kommer snart tillbaka till mitt vanliga jag ! det har blivit så mycket nytt nu så min kropp pallar inte med mycket mer nu. kliver upp klockan 05.20 varje dag och kommer hem runt 18. jag tror att alla förstår att det är en stor förändring mot hur mitt sommarlov såg ut ! nu ska jag iaf gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon i skolan ! någon som har tips på hur man blir piggare ?

 
 
Ingen bild

:)

22 augusti 2011 22:05

varför flyttar du inte till gävle?

jonna sköld

23 augusti 2011 06:07

är inte redo att flytta hemifrån än och jag vill inte få skulder resten av livet bara för att jag inte orkar pendla som tar mellan 2-3 timmar per dag.

 
Syster

Syster

22 augusti 2011 23:18

Du lägger dig 21 varje dag och så du får sova bra många timmar innan du ska upp. Sen ska du äta en rejäl frukost, sen ta med en frukt och ät som mellanmål, sen bra lunch i skolan och sen en till frukt innan du åker hem, Så du fyller på energin. Slavar du kommer du aldrig orka!

Och så får du sova här ibland också OM du vill. Du får en 120 madreass att sova på ;)

http://romajs.blogg.se

jonna sköld

23 augusti 2011 06:07

aa jag vet, synd att tiden inte räcker till bara.. så det känns just nu :p

 
Syster

Syster

23 augusti 2011 11:33

Klart tiden räcker till. Även om du har lektion kan du äta en frukt. Det får du göra.

http://romajs.blogg.se

jonna sköld

23 augusti 2011 18:01

ja jag vet. men det är källsortering och skit på skolan som jag inte förstår..

 
Syster

Syster

23 augusti 2011 23:25

hahaha, men då slänger man bara!

http://romajs.blogg.se

jonna sköld

24 augusti 2011 21:00

haha ja :p

 
emelie

emelie

7 september 2011 15:38

Hej, snart avslutas min tävling på bloggen där du kan vinna en rabattkod på 200kr på en valfri OnePiece! Kika gärna in och lycka till om du deltar! :D kram!

http://kladdi.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna sköld - 16 oktober 2011 22:58

Av jonna sköld - 26 september 2011 13:39


kom 4 av 14 så jag är inte jätte nöjd om man säger så och sen så kom jag platsen efter pricken och det suger !!!! haha, är fortfarande ganska arg över det men på lördag då jävlar ska jag kötta för då är det tävling på hemmaplan !!   jag har gult ...

Av jonna sköld - 20 september 2011 14:40

nja så var det inte riktigt, men låten är bra iaf ! iaf den här verisionen ! ...

Av jonna sköld - 16 september 2011 22:57


mår inte så bra nu så kommer därför inte att blogga.. det kommer troligtvis ta ett tag innan jag börjar blogga, måste ta tag i mig själv nu. det är det viktigaste för mig just nu.. ...

Av jonna sköld - 11 september 2011 11:16

detta är det jag önskar mig för tillfället      junkyard.se   vita converse, finns överallt     skal-man.se   ziperall.se ...

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards