jonsens

Alla inlägg under april 2011

Av jonna sköld - 30 april 2011 10:39

vad ska ni göra ikväll ? jag själv ska dra in till stan och kolla på battle med rosina ! kommer att bli kanon tror jag ! imorgon ska jag eventuellt vara med sebastian som jag saknar super mycket ! 

   bild från spanien ! 

från vänster: jag, amanda, pop och mathilda

Av jonna sköld - 29 april 2011 14:12

kom precis hem ifrån stan, hämtade tildas disco dräkt som jag ska ha på tävlingen nästa helg i falun ! 

åker snart på fotbollsträning och ska hinna säda upp på rummet innan det så därför hinner jag inte lägga upp någon bild !

PUSS

Av jonna sköld - 28 april 2011 11:55

god morgon bloggen ! om ca 45 minuter åker jag in till stan för att äta glass med klassen. tar sedan 14.00 bussen till älskling och är där tills ikväll ! låter som att det kommer bli en toppen dag och fint väder är det också ! GREAT !

sådär ser folket ut på min skola typ..  

Av jonna sköld - 27 april 2011 19:45

  bikini från lindex  228:- för båda delarna, underdelen ser ut att vara jätte hög i midjan med det är den inte när man har den på sig. överdelen ser väldigt liten ut, och den är för liten, ska byta till en större storlek imorgon (helt sjukt, jag är 15 år och måste ha strl 42 på bikiniöverdelar).

sofis mode, ett måste ! jag får så sjut mycket insiration utav den tidningen !

sen tuggummi och hårspray, något som alltid måste finnas i väskan !

Av jonna sköld - 27 april 2011 19:21

vilka tror ni vinner ?! jag hejar iaf på FCB !! matchen visas ikväll kl 20.00 på tv3 !! tyvärr kan inte jag se den idag, men jag kommer att spela in den och klolla på den imorgon ! 

    vs.      


vilka tror ni vinner ?   

Av jonna sköld - 27 april 2011 18:52

låter lite spännande va ?   kommer ut ikväll eller imorgon så håll utkik ! 

   

dagens outfit

kavaj/kofta - vero moda

tubtopp - H&M

jeans - hur gamla som helst  

Av jonna sköld - 27 april 2011 12:30

låg ute på studsmattan om solade i ca 45 minuter men det är så otroligt kallt ute så jag kommer antagligen att bli sjuk.. passar därför på att städa garderoben idag och sedan resten av rummet för det ser verkligen förjävligt ut ! blandar det med lite grym musik !

 

Av jonna sköld - 26 april 2011 22:27

kom hem från min pojk för ca 1.5 timme sen. sitter med en blå ansiktsmask i ansiktet nu och det svider som f*n ! hoppas på en fin hy sen ! 

   väldigt vad snygg jag är ! 

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards