jonsens

Alla inlägg under mars 2011

Av jonna sköld - 31 mars 2011 15:22

mår verkligen skit ! har gjort det sen igår men idag är det verkligen hemskt ! ska på träningen fast jag mår så här. ska anmäla mig till tävlingen som är i falun 7 maj och sen ska min träningsgrupp göra ett shownummer och det vill jag vara med på ! har även packat klart idag, 8.1 kg blev det vilket innebär att jag har nästan 22 kilo att shoppa för !  

   

Av jonna sköld - 30 mars 2011 20:19

nu börjar det närma sig ! växlade euro idag. 164 euro blev det och 55 kronor. vilket motsvarar 1520 kronor ungefär. fick en tjuga  mer och det är ju inte helt fel ! 

   

Av jonna sköld - 30 mars 2011 20:05

har pimpat min jeansjacka som jag fyndade på en second hand affär här i stan för 50 kronor. 

före

 

efter

 

jag är dock inte helt klar med den.. något förslag på förändringar ? skulle uppskattas stort !   

Av jonna sköld - 30 mars 2011 17:08

har haft fullt upp med packningen till spanien och kommer att ha det resten av veckan. kommer eventuellt inte att blogga så väldigt mycket men jag ska försöka ! jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag ska ta med mig så jag har packart om typ 400 gånger.. ska försöka packa klart idag. hoippas jag lyckas ! 

Av jonna sköld - 27 mars 2011 20:58

efter två timmars audition av någon konstig dansstil så fick jag mitt dröm sommarjobb ! hur underbart kommer det inte bli att dansa 6 timmar varje dag i tre veckor ?! inte helt fel de inte ! kom hem runt fem, har hunnit packa lite, varit ute och sprungit och duschat sen dess. nu ska jag plocka bort alla nitar som sitter på mitt trasiga nitskärp som gick sönder idag (..) och sen använda dom till något annat ! 

bild i repris..  

Av jonna sköld - 27 mars 2011 09:38

runt tolv tar jag och mikaela bussen till resecentrum för att sedan hoppa på tåget till huddik där jag ska på audition för ett dans jobb. det kommer förhoppningsvis bli skit kul !  

  blir från september när bergviksskolan tog emot spanjorer

Av jonna sköld - 26 mars 2011 20:49

tycker det är rent bullshit så jag skiter i det faktiskt och kollar på tv istället ! har redan hunnit tappat en nagel vilket suger eftersom jag inte har nå fler tror jag.. blir nog att köpa på sig i spanien.


fan nu lossnade en till men den sitter fortfarande fast i huden, vet inte hur jag ska få bort den :s

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards