jonsens

Alla inlägg under november 2010

Av jonna sköld - 30 november 2010 21:11

nu ska jag gå och sova, jag är verkligen jätte trött.. ska upp tidigt imorgon för att jag måste hinna vakna riktigt till gympa lektionen som är första timmen.. fast man blir ju pigg resten av dagen ! jippie, kanske en dag man inte sitter och sover på varje lektion iaf   hehe, närå jag är duktig ja ! eller inte.. men jag försöker iaf men jag har lite svårt att koncentrera mig och jag har itne en aning om varför. kan kanske vara för att det har hänt mycket nu och så, men snart så är väll allt de fixat och då faller väll alla bitar på plats  nu ska jag krypa ner i sängen och kanske kolla på ett avsnitt av grey´s anatomy vi får se om jag orkar ! god natt än en gång !

också slänger vi in en bild på mig från hur jag såg ut på SM i lördags tycker jag !


   

Av jonna sköld - 30 november 2010 16:30

... för jag ska repa med bandet. blir nog en litgen sväng på stan innan det oxå, ska koilla efter ett par jeans   jag har lite dåligt med byxor så det kanske är dags att införskaffa sig några par   men nu måste jag skynda mig ! puss   

Av jonna sköld - 30 november 2010 09:44

hejhej, sitter i data-salen nu i skolan och ska fortsätta skriva en uppsats om hitler och vi får ABSOLUT inte vara ute och surfa och min lärare sitter bakom mig och ser precis allt jag gör så jag är nog ganska körd !! haha, men un ska jga nog börja skriva lite, hejdå så länge   

Av jonna sköld - 29 november 2010 19:12

okej, jag tycker att jag slulle passa väldirg bra i kort hår. just nu har jag långt rött hår och jag tycker väll att jag passar halvbra i det.. jag skulle vilja prova på något nytt. just nu ser mitt hår ut som på bilden nedan (O.B.S jag är osminkad) och på bilden nedanför den är så som jag funderar på att klippa, det kanske inte är den bästa bilden man man får iaf en liten inblick tycker jag   


så som jag har nu


 

typ så som jag vill ha, snyggt va ?!  


Av jonna sköld - 29 november 2010 18:46

hejhej !

jag känner mig jätte förvirrad och arg   jag vet inte varför, jag är kanske bara trött efter att ha haft konditions(helvetes)test !! jag hatar det ! vi har 20 minuter på oss och om vi springer 30 varv runt en medelstor idrottsplan. eller ja.. 30 varv är Godkänt, 40 varv Väl Godkänt och 50 varv Mycket Väl Godkänt. Detta JÄVLA SKIT testet har våran idrottslärare alltid gjort några veckor före jul för att se hur bra kondition man har. Visst jag kan tycka att det är bra att han gör det, och checkar av lixom men det är tortyr. Jag gjorde det här idag, lektionen före lunch (runt klockan 12) och jag hann inte äta frukost och jag är förkyld och jag har även andningsproblem. Ni kan ju bara gissa hur det gick. När vi skulle börja springa var jag skit taggad och sa att jag skulle spring tills jag spydde, efter 7 varv fick jag ta astmaspray och även efter 10 varv. jag sprang 15 varv till och mådde jätte dåligt, en tjej i klassen kom och klappade mig i ryggen och pushade mig att börja spring och då kände jag att jag var tvungen att spy så jag sprang in på toaletten och spydde (jätte äckligt jag vet!!) och eftersom att jag itne hade ätit något var det bara galla så jag fick ju ännu mer ont i magen men dum som jag är fortsätter jag spring och lyckas spring 5 varv till trots att jag har jätte ont i magen, är hungrig, förkyld och knappt får luft. sen gick jag två varv och det sista sprang jag allt vad jag pallade. 33 varv sprang jag. förra året sprang jag 28 så jag har ju förbättrat min kondition. Men eftersom att min idrottslärare tycker att jag presterar väldigt bra på alla lektioner så har jag VG+/MVG- vilket jag tycker är väldigt bra ! jag är nog en av dom få tjejer i klassen som har så höga betyg i idrott så jag är väldigt stolt över.

var glad att ni inte går på den skolan jag går på säger jag, eller ja, skolan är det inget fel på det är mer att alla idrottslektioner är STENTUFFA ! haha, vi hörs    

..

Av jonna sköld - 29 november 2010 18:43

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blind and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.


Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bear my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow


i miss you darling..

Av jonna sköld - 26 november 2010 11:11

hejhej, är i skolan nu. jag hann inte blogga någonting igår eller imorse för jag har varit tvungen att plugga till det där jävla SO-provet... har precis haft det och det gick okej bra. jag hoppas på höga betyg såklart   

nu står jag och mikaéla i biblioteket vid varsin dator och jag tror att båda två håller på att skriva ett blogginlägg nu faktiskt   haha, lite komistkt tycker jag !

när jag kommer hem så kommer jag säkert inte heller hinna blogg för imorn är det street SM i söderhamn (staden jag bor i) för första gången !! jippie !! jag hoppsa det går bra, önska mig lycka till !   det bara måste ju gå bra, nu är det ju på hem-plan' och allt ! många av mina kompisar och ifrån min släkt är där och hejjar så då blir man ju extra peppad också har man ju ett liiiiitet krav att leva upp till men det ska nog gå bra   men nu vill mikaéla gå så där får väll jag följa med henne som vanligt, hörs !

Av jonna sköld - 25 november 2010 15:20

ska snart åka in till stan igen för jag och linnéa ska kolla på danskläder tills SM på lördag ! jag längtar ! sen efter att vi har köpt kläder ska jag in på cayenne en sväng och kika på lite smink och sen blire dansträning ! bloggar mer sen tror jag ! hejdå !

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards