jonsens

Alla inlägg under juli 2011

Av jonna sköld - 28 juli 2011 08:56

tog tåget till gävle igår för jag skulle köpa ett par jeans. kom hem med två par jenas, ett par chinos, ett par strumpbyxor och en kofta.. jag är fan en shopping narkoman ! men jeansen var faktiskt riktigt snygg och sitter perfekt ! men det syns inte på bilden..

 

jenas - cheap monday

linne - H&M

påfågelöghänge - guldfynd

Av jonna sköld - 27 juli 2011 10:36

skulle ju göra slingor igår. både jag och mickis, hennes blev bra men mina blev gula och fula. har endast slingor på ett ställe och det går inte att dölja och dom är verkligen kykling gula ! vill inte ens lägga upp någon bild för det är så hemskt.. vågar inte visa mig ute heller så det blir väl bara att köpa en ny färg då.. FAN ! 

Av jonna sköld - 26 juli 2011 12:24

sitter hos mickis nu och ska snart åka in till stan och köpa hårfärg, bye bye mitt bruna äckliga hår !!  

     

Av jonna sköld - 24 juli 2011 13:46

         

Av jonna sköld - 22 juli 2011 11:16

just nu väntar jag bara på den 18 augusti då skolan börjar. det blir en ny stad, ny människor, ny skola. ALLT blir nytt ! vill inte vara kvar här längre, allt snurrar i huvudet på mig nu.. den personen jag trodde älskade mig gjorde visst inte det så jag tror alla förstår att jag inte mår sådär jätte bra just nu. men blir hellre sårad utav sanningen än lycklig av en lögn.. tackar mina underbara vänner för att ni ställer upp för mig, hade inte klarat det här själv, ni är guld värd ! ♥♥♥


 
 
 
men allvarligt, en kille som gör slut på sms efter att ha varit tillsammans i typ nio månader, vad är det att ha ? eller vad tycker ni ?
Av jonna sköld - 16 juli 2011 22:21

efter att ha jobbat men dans i tre veckor tycker jag att jag förtjänar en hel del glass ! hehe, har haft 9 föreställningar, riggat ljudsystem ett antal gånger, burit högtalare, fått minst 50 blåmärken (jag är seriös), sträckt mig, men framförallt så har jag fått nya vänner, fått göra något jag verkligen brinner för 7 timmar per dag, lärt mig så mycket nytt, fått stått i rampljuset, verkligen visat vem jag är och vuxit som person. det är vad jag har gjort dessa tre veckor. dom första sakerna tycker ni antagligen låter som något som inte alls är så kul, men inte mina ögon är det saker som tillhör dansen. visst, jag står väl inte och flinar när jag ser ut som en smurf men då vet jag att jag antagligen har landat fel eller något så att jag har blivit blå och sedan kunna jobba på det jag har gjort fel. och mina arbetskamrater, ojoj vilka härliga personer ! tre utan dom började dansa i bumpy feet sammtidigt som mig och allihop har dansat där sen dess. det är typ 10 år. men det är inte förrän nu efter dom här tre veckorna jag har insett vilka go'a personer det är. trodde aldrig att jag skulle kunna skratta tillsammans med dom, men jag kan lova er att jag hade fel. shit vad jag har skrattat ! så jag ber om ursäkt för mina förutfattade meningar, det var ju tvärs om fan. och våran handledare destiny, den dagen jag får en sån bra handledare någon gång i mitt liv igen kommer jag... eller jag kommer nog aldrig kunna få en sån bra handledare ! visst det var bara ett jobb tycker många, men jag tycker att det var mycket mer än så ! 


   skulle ladda upp filmen när vi dansade men den var i fel format så jag måste konvertera om den.. fan ! 

Av jonna sköld - 6 juli 2011 20:58

  jag vet att jag ramlar vid 00.33 men jaja.. jag har iaf grå kofta, blå mönstrade byxor, svart tröja och har nummer 1246   

Av jonna sköld - 2 juli 2011 10:40

jag hinner inte blogga nu pga jobbet.

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards