jonsens

Alla inlägg under maj 2011

Av jonna sköld - 31 maj 2011 21:09

Börjar blogga den 15/6 igen. Känner mig väldigt förvirrad nu, känns som att jag inte vet vem jag är längre..

Av jonna sköld - 25 maj 2011 16:55

ÄNTLIGEN är det slitna borta !!! underbart ! dock blev det lite kort men mitt hår växer ändå så snabbt så om en månad är det väl samma längd som innan jag klippte mig men då inge slitet !  


bild kommer sen någon gång när jag har fixat håret !

Av jonna sköld - 22 maj 2011 10:59

jag är väldigt förkyld nu och det har varit väldigt mycket med skolan nu så det är därför jag inte har hållit er uppdaterade !

"och vi åker till joar och ror"

Av jonna sköld - 17 maj 2011 17:31

tycker regn är så mysigt ! när man sitter i skolan och är totalt uttåkad är det sjukt avslappnande när det verkligen spöregnar ute tycker jag !

dagens hiss blir regnet ! 

dock fick jag ont i halsen utav att vänta på bussen i spöregn, men det kan ju bero på att jag har stora hål i mina skor..


Av jonna sköld - 16 maj 2011 09:43

1. jag vill börja med att hissa att det är mindre än EN MÅNAD kvar tills att jag går ut grund skolan ! det är väldigt mycket jag ska hinna nu på en månad eftersom jag av någon anledning hela tiden skjuter upp allt..


2. idag har de flesta skolor i söderhamns komun studiedag så denna dag kommer att spenderas med min pojkvän !


3. H&M. jag beställde därifrån och jag tycker alltid att det är lika kul att handla där för det mesta är så sjukt billigt och jag är lixom 15 år, jag har inte råd att köpa dyra kläder. så en stor tumme upp för H&M !


1. erik saade.. nästan det värsta jag vet är när folk tror att dom är så mycket snyggare och bättre än vad dom är.. och saade är ett typiskt exempel. USCH !   


2. spotify har alltid varit super bra tills dom införde det här nya skiten ! 10 timmar i månaden och bara kunna lyssna på samma låt 5 gånger ? haha, jo visst..


3. det regniga vädret, behöver jag säga mer ..?

Av jonna sköld - 15 maj 2011 14:36

föredrar att blogga på bloggplatsen ist för på my showroom. jag trodde att man kunde lägga upp bilder via min HTC och man hade my showroom men jag får det inte att fungera så då stannar jag hellre kvar på bloggplatsen.se !

   bild från förra sommaren i luleå

Av jonna sköld - 14 maj 2011 23:06

sitter och kollar på den heliga melodifestivalen nu. tycker egentligen inte att det är bra alls och de flesta låtar är jätte dåliga. i år tycker jag att det är sju bra låtar med i finalen och det är danmark, ryssland (svenska dansare), schweiz, england, tyskland, slovanien, ukraina (gillade sand konsten i bakgrunden). jag tycker vekligen inte om sveriges låt.. erik saade är alldeles för självkär och texten är inge bra, men själva melodin duger. nu är röstningen avslutad, kommer bli kul att se vem som vinner, inte för att jag egemtligen bryr mig men ändå  

   

Av jonna sköld - 14 maj 2011 08:39

börjar nu blogga på my showroom istället för bloggplatsen för att det ska vara lättare att hålla er uppdaterade via min mobil ! 

 

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards