jonsens

Alla inlägg under januari 2011

Av jonna sköld - 31 januari 2011 17:11

håller på med en ny design nu, den som jag har nu är riktigt ful ! men snart så blir bloggen lite snyggare !

Av jonna sköld - 31 januari 2011 16:51

shit, jag har alltid hatat high school musical filmerna men för första gången vill jag verkligen se dom allihopa ! helt sjukt   ska nog kolla på den första av dom ikväll efter att jag har pluggat spanska och engelska ! skolan går ju fakttiskt framför allt ! blev inte någon träning idag (...) för den skulle tydligen börja nästa vecka, jag som verkligen behöver träna !! men ska kanske in klockan 16 på onsdag och träna då sammtidigt som gruppen FAMOUS. min danslärare Stina sa att jag kunde göra det om jag ville utifall någon från FAMOUS ser det här för de vet inte om det än. men nu vet ni !   nä, nu ska jag ge min kanin lite mat och nytt vatten och sen blir det plugg.. det suger men det är verkligen värt det !

Av jonna sköld - 29 januari 2011 18:22

  jag börjar med att hissa tatueringar. har alltid tyckt att det är väldigt snyggt. spelar ingen roll om det är en tatuering som täcker hela armen t.ex eller om det bara är en liten på handleden, tatueringar över huvudtaget är snyggt ! i torsdags fick jag en bekräftelse av båda mina föräldrar att jag fick tatuera mig. jag ville först göra det i spanien för där är det ingen åldersgräns för att tatuera sig. men ist är vissa tatuerare där inte lika noga med att använda steriliserade saker som de i sverige är så därför kommer jag göra det i sverige ! jag vill göra ett par balettskor på min handled och så att det ser ut som att snörerna lidar sig runt handen pga att jag har dansat i nio år så dansen betyder väldigt mycket för mig.

den andra saken jag hissar är brun utan sol. köpte selftan wipes på lindex. köpte två paket för 6:-/st och den är 25 "sevetter" i varje paket. behövs ca 10 stycken servetter för att smörja in hela kroppen vilket jag itne alls tycker är farligt med tanke på priset och man blev faktiskt VÄLDIGT brun ! benen smörjde jag två gånger och jag är verkligen super brun där ! underbart !

  dålig bild men så ser förpackningen ut iaf.

den tredje och sista saken jag hissar den här gången är spotify ! allt finns lixom där ! men spotify får även ett stort minus och det är pga all spotify-reklam som spelas hela tiden ! irreterande.. men annars älskar jag spotify !


 

jag dissar med stort D ryggont ! uscha, har haft jätte ont nu i över en månad och inget hjälper   har ont på ett och samma ställe hela tiden..

 

där jag har målat är där jag har ont..

nästa sak jag dissar är att allt är svindyrt ! har kollat väldigt mycket på resväskor nu den senaste veckan för jag ska ju åka till spanien, men det finns verkligen inte någon under 2000:- och det tycker jag är väldigt dyrt för en 15 åring som inte har någon inkomst.. en stor suck säger jag bara !

Av jonna sköld - 29 januari 2011 17:48

har städat mitt rum i stort sett hela dagen. nu ser det iaf okej ut ! tur det.. nu ska jag städa båda badrummen och sen dammsuga mitt rum. det suger men det är verkligen värt det ! efter det ska jag skriva på min SO-uppsats som förhoppningsvis blir klar idag. har några sidor kvar att skriva och jag hoppas att jag hinner klart med dem idag. har några veckor till på mig att skriva men jag vill inte göra allt i sista sekunden för då blir det oftast inte bra ! nu ska jag städa, ger er några grymma låtar att lyssna på under tiden jag städar !   





gillas starkt !

Av jonna sköld - 27 januari 2011 16:06

har varit i stan hela dagen.. fattar inte hur lärare kan tvinga sina elever till det vi fick göra idag !! fyfan ! jag går seriöst hellre i skolan på sommarlovet än att göra det där, det var hemskt !! att en person som verkligen inte kan sjunga och itne har något scenspråk alls ställer sig uppe på en scen och sjunger allt vad den har. fyfan, var mest bubbel buster och headset för min del.. ville ju itne bli döv direkt. aja, kommer aldrig mer göra om det iaf ! senare på stan köpte jag och mickis en pommes och delade på den och sen gick vi i affärer och så. hittade en ring, kostade bara nio kronor på jc men den var inte skitsnygg men den var inte heller ful   sen efter det av någon anledning fick mickis en kupong av sara så om hon köpte en macka på subway fick hon en till så hon bjöd mig på det. sen sprang jag till bussen och han knappt med den (..) men aja nu är jag hemma iaf, ska ta och lägga ner ett par mjukisbyxor i väskan och mina sneakers för snart blir det träning ! sjukt härligt att få dansa hiphop igen ! har varit deprimerad under lovet över att jag inte har fått dansa men nu jävlar ska det dansas ! 2 timmars träning idag, hemma igen ca 20.45 och då kommer jag vara trött kan jag säga !

Av jonna sköld - 27 januari 2011 06:28

Här sovmorgon idag till nio. Glömde bort.att ändra larmet på mobilen så det ringde klockan 6.15 aja, inget att göra åt nu iaf. Sökte sommarjobb igår kväll och jag hoppas att jag får jobbet ! Skulle vara skit kul ! Och om 66 dagar åker jag till Spanien ! Underbart ! Jag längtar som en tok ! Här aldrig varit utomlands så lite nervös är jag ändå :p ska kanske fixa pass imorn. Jag som inte gillar att var! med på kort.. aja, jag vill ju med till spanien så ! Ikväll här jag danstraning, kulkul ! Ska till syan idag med skolan och kolla på någon konsert. Slutar därför runt elva då ska kag och mickis fixa lite grejer på stan. Berãttar mer om det ikväll :) nu ska jag nog dra igång en film, puss !

Bloppis-annons
Av jonna sköld - 26 januari 2011 18:00

fick en volymtång idag (26/1-11) som jag tänkte sälja eftersom jag redan har en som fungerar perfekt ! kostar ca 600 kronor ny. oöppnad, finns tyvärr inget kvitto men min har det aldrig blivit något fel på och jag har haft min över ett år och inte varit rädd om den.. tänkte sälja den som jag fick idag för 500 eftersom den aldrig är använd. vid snabb affär betalar jag frakt   maila om ni är intresserad jonnaaa@hotmail.se observera att det är .se och inte .com ! är som sagt aldrig använd, har inte ens öppnat förpackningen   

 

Övrigt (Elektronik), Säljes - Söderhamn (Gävleborgs län)
Pris:    500:-
Telefon:    0760185201
 
Av jonna sköld - 25 januari 2011 21:24

hade fotbolls träning idag. åkte dit till klockan 6, var med på uppvärmningen (springa ca 20-30 varv runt gympasalen) sen efter gjorde vi lite andra övningar. när vi gjorde en övning kände jag att jag var tvungen att spy. körde den 2 vändor ändå och sen vände sig magen på mig, skit äckligt ! tränade därför inget mer idag. tränade bara en halv timme.. det märks att min kropp säger ifrån och itne orkar nå mer. fick en liten utskällning av mickis för kanske 45 minuter sen då hon menade på att jag inte kunde träna så mycket som jag gör.. hon kjanske har rätt ändå. aja, gick på ett möte ist ang spanien, information och sånt som höll på i ca 30 minuter. sen åkte jag hem och tog på mig pyamas och nu funderar jag på att krypa ner i sängen och läsa en bok och sen sova, puss hejs !

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards