jonsens

Alla inlägg under juni 2011

Av jonna sköld - 27 juni 2011 14:09

idag är det min första dag på jobbet. eller ja, jag har ju inte börjat än så det blir min första dag på jobbet. har klyvt ved hela dagen igår och hela dagen idag. det suger..


 

Av jonna sköld - 25 juni 2011 16:44

sitter i bilen helt själv medans mamma och mormor är och köper bingo brickor. Nu var det länge sen jag spelade så det kommer förhoppningsvis bli super kul ! För övrigt idag så har jag klyvt ved. Haha, kvinnligt !

Av jonna sköld - 24 juni 2011 15:22

anywhere you are, I am near

anywhere you go, I'll be there

anytime you whisper my name, you'll see

how every single promise I keep

cuz what kind of guy girl would I be

if I was to leave when you need me most


jag älskar dig ♥

















Av jonna sköld - 24 juni 2011 10:24

jag har inte en aning om vad jag ska blogga om längre.. snälla HJÄLP MIG ! vad vill ni läsa om ? vad vill ni inte läsa om ? HJÄLP MIG !

bild från skolaslutningen -11

Av jonna sköld - 21 juni 2011 10:18

har legat vaken nu i cirka en timme. ska alldeles strax spela sims, haha det har blivit lite som en drog. haha, nejdå men jag spelar när jag inte har något att göra. man kopplar ju bort allt annat då !




 

Av jonna sköld - 20 juni 2011 19:31

har en del att tänka igenom så jag kryper ner i sängen och kollar på film eller så spelar jag lite sims. behöver verkligen tänka igenom lite saker. och min bästa vän mikaéla förtjänar verkligen en länk eftersom att hon alltid ställer upp för mig vad det än gäller ! klicka här för att komma till hennes blogg.

 

jag älskar er ♥♥♥


(bilder ifrån skolavslutningen -11)

Av jonna sköld - 20 juni 2011 18:44

haha en sak jag tycker är lite rolig är att många utav dom som kommenterar min blogg inte känner mig och skriver elaka saker. allvarligt, jag bryr mig inte om sånt. och ni läser antagligen min blogg av någon anledning och jag tror inte att ni gör det för att jag är en fjortis. haha, nej troligtvis har ni ett bättre syfte ! men det är ju iaf kul att ni kommenterar bitches 


 

den översta bilden är från dansavslutningen -11

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards