jonsens

Alla inlägg under februari 2011

Av jonna sköld - 28 februari 2011 18:23

jag tycker att jag  har förändrats väldigt mycket på ett och ett halvt år faktiskt. iaf utseendemässigt. vad tycker ni ?


   3 mars 2010 jag skäms över att ens visa den..

   8 mars 2010

   1 november 2010

  

7 februari 2011

Av jonna sköld - 28 februari 2011 15:40

efter en vecka med -26 grader och snö sitter det otroligt fint nu med noll gradigt och klarblå himmel ! solen bränner på benen när man går ute ! ska snart ta ut min kanin så hon också får njuta av solen och sen så får ju även jag lite sol i ansiktet så man kan ju hoppas på lite lite färg   haha nä det får jag nog itne men det är ändå väldigt skönt att vara ute i solen och bara njuta och lyssna på vattendropparna som droppar ifrån stuprännorna och lyssna på hey soul sister, haha de är min vår de ! 


  snart ser mitt hår ut så där igen         VÅRBILDER !!     

Av jonna sköld - 28 februari 2011 13:58

bara jag som blev spyfärdig efter jag sett det här klippet ?


Av jonna sköld - 27 februari 2011 10:43

om ca 35 dagar åker ju jag till barcelona/spanien och är där i 3 hela dagar sen dagen vi kommer dit och dagen vi åker hem men tre hela dygt om man ska säga så och vi kommer kanske att få en dag att shoppa på och jag brukar inte köpa så mycket när jag shoppar och jag tänker inte göra det "bara för att" när jag är där. jag kommer ha ca 2000 kronor med mig i fickpengar och det känns lite mycket med tanke på att jag är ganska snål.. så jag beställer eventuellt lite nödvändiga saker från HM nu för 400 och tar med mig 1600 dit ist. jag tror faktiskt att det räcker ! eller jag hoppas det iaf  


       

de jag eventuellt ska beställa från HM !  lägger kanske till en bikini oxå   

Av jonna sköld - 23 februari 2011 19:56

shit, tiden går ju jätte fort känns det som ! om lite mer än en månad åker jag till spanien och jag är verkligen jätte taggad ! jag orkar egentligen itne blogga men jag har så sjukt tråkigt nu så jag funderar på att gå och sova fast klockan inte ena är åtta. skulle kunna plugga men jag är helt borta i huvudet efter en sidas matematik.. och min tv har tyvärr gått sönder så där rök den idén oxå.. men aja, tänker inte sitta här och deppa ! imorn ska jag till världens underbaraste ställe (bumpy feet hallen) för att träna och jag längtar nästan mer till träningen än till spanien ! sjukt ! 

Av jonna sköld - 19 februari 2011 19:25

gick verkligen intr bra idag så jag känner inte för att blogga. Skriver mer nar jag kommer hem..

Av jonna sköld - 18 februari 2011 20:01

sitter och lyssnar på gamla arvil lavingne låtar nu, vissa är fektiskt helt okej ! har varit på ett studiebesök idag. om det itne hade varit för att vi blev bjuden på pizza sög det, fast nu när jag ser tillbaka sög det ändå för nu mår jag skit illa !! inte bra för imron 06.30 går bussen till sundsvall där det är en regionstävling ! fan vad jag har saknat hiphopen !!!!! och det är ju min och tildas första tävling imorn så önska oss ett extra stort lycka till för det kan behövas med tanke på min axel och att jag itne kan dansen så bra.. men jag SKA kunna den imorn innan jag hoppas av bussen !! så det blir minsann hårdträning på bussen !! nu ska jag packa det sista sen smörja in min axel med tiger balsam och sen sova ! 

mums vad min tröja luktar gott !

Presentation


jag heter jonna och är en 15 årig tjej som bor i den lilla men helt perfekt staden söderhamn. mitt stora intresse är dans, en sport jag har hållit på med sen jag var 6 år. några andra intressen jag har är mode, fotboll och gitarr. kontakta mig: jonsensbll

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vilken stämmer in på dig ?
 tjej 0-10 år
 tjej 11-15 år
 tjej 16-18 år
 tjej 19-25 år
 tjej 26+
 kille 0-10 år
 kille 11-15 år
 kille 16-18 år
 kille 19-25 år
 kille 26+

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards